نکات سفر به هند

منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش منظره ای زیبا از سواحل کولالام پور منظره ای زیبا از سواحل بنگلادش

این متن قابل ویرایش می باشد:
تذکر برای استفاده از سئو قالب: ✿ بلاکهایی که استفاده نمیکنیداز قالب خارج کنید ✿ استایل انجمن در صورت عدم استفاده از قالب خارج کنید
خطای استاندارد قالب از کد نویسی نمی باشد وچندین بار چک شده است✿ سرعت بارگذاری قالب و استاندارد کد نویسی و سئو فوق العاده بالا می باشد
✿✿ از دست زدن به اجزای اصلی قالب یا برداشتن لینک طراح و سئو موجب ناراحتی ما می شود قطعا حرام خواهد بود ✿✿
معرفی و اخبار سایت

نکات سفر به هند

نکات سفر به هند

کشور ۷۲ملت یعنی هندوستان می‌تواند یکی از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی باشد. تور هند یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای سفر به این کشور است اما اگر جدا از تور سفر می‌کنید، بهتر است با نکات سفر به هند آشنا باشید.

کشور هند کشوری بزرگ و با جمعیت بالا است که دنیای رنگارنگی از طعم و عطر ادویه‌ها، معبدها و دین‌های مختلف در آن جای گرفته‌اند. از برج‌ها و آسمان‌خراش‌های مدرن گرفته تا خانه‌ها و کلبه‌های روستایی در این کشور به چشمتان می‌خورد. باید زمان زیادی در اختیار داشته باشید تا بتوانید از تمام جاذبه‌های دیدنی هند بازدید کنید. تنها ۳۲ اثر تاریخی این کشور در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است! حساب مابقی آن‌ها را به خودتان می‌سپاریم.

حالا قرار است تعدادی از نکات سفر به هند را برایتان بازگو کنیم که با دانستن آن‌ها احتمال به مشکل خوردن در طول سفرتان را تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش دهیم. دلیل اصرار ما برای خواندن نکاتی که در سفر به هند باید رعایت کرد نظرات گردشگران است. گروهی از گردشگران به قدری از سفر به این کشور راضی هستند که حاضرند چند بار دیگر هم به آن سر بزنند. اما از طرفی گروهی دیگر آن‌قدر در طول سفر اذیت شده‌اند که هرگز  دوباره وارد این کشور نمی‌شوند.

لباس مناسب برای سفر به هند بپوشید

فرهنگ هند، فرهنگی نسبتاً سنتی ایت و پوشیدن لباس‌های باز در آن جایی ندارد. یکی دیگر از نکات سفر به هند که بهتر است آن را رعایت کنید، پوشیدن لباس مناسب است. البته نه این که فکر کنید باید حجاب بگیرید؛ پوشیدن لباس‌هایی که بازوها و پاها را بپوشاند برای احترام گذاشتن به مردم و فرهنگ این کشور بهتر است.

مراقب کفش‌هایتان باشید

در کشور هندوستان قبل از وارد شدن به هر مکانی اول به جلوی در ورودی نگاه کنید. اگر توده‌ای از کفش‌ها را دیدید شما هم حتماً اول کفشتان را دربیاورید بعد داخل شوید. اما هرگز کفشتان را جلوی در رها نکنید؛ چون احتمال این که برگردید و خبری از کفشتان نباشد خیلی بالاست!

شاید باورتان نشود اما افرادی در این کشور به شغل نگهداری از کفش مشغول هستند. یعنی نزدیک ورودی جاذبه‌های دیدنی می‌نشینند و به ازای مواظبت کردن از کفش‌هایتان مبلغی از شما دریافت می‌کنند که معمولاً  ۱۰روپیه است.

پس حواستان باشد که یا کفش‌هایتان را همراه خود به داخل ببرید و یا با کمک این افراد از کفشتان محافظت کنید.

در استفاده از زبان بدنتان دقت کنید

در کشور هند، پا به عنوان عضوی کثیف شناخته می‌شود به همین دلیل مثلاً اشاره کردن به چیزی با پا و یا لمس کردن چیزی با کمک پا، امری ناشایست محسوب می‌شود. پس سعی کنید از چنین رفتارهایی بپرهیزید. همچنین غذاخوردن یا تحویل دادن چیزی با دست چپ هم ناخوشایند تلقی می‌شود. پس به شدت مراقب زبان بدنتان باشید و اگر اشتباهاً کاری مغایر فرهنگ هندی‌ها انجام دادید عذرخواهی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر به هند وارد لینک زیر شوید:

نکات سفر به هند


نویسنده: ادمین | تاریخ : دوشنبه 29 مهر 1398 بازدید : 69
ادامه مطلب
نظرات پست
  1. در تاريخ 1399/03/13 ساعت 0:06
    سینما در ماشین با ایرانتیک گفت :

    سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش